Naujų klientų paieška – tai pats svarbiausias tavo verslo augimo įrankis. O klientų, kontaktų paieška telefonu – tolygu turborėžimui. Kodėl? Atsakysime paprastai. Kaipgi kitaip tu greitai sukontaktuosi sudaugybe įvairių potencialių klientų ir pristatysi jiems savo produktą ar paslaugą? Mūsų automatinės skambučių sistemos skambina už mus, todėl mums nereikia pajudinti nė piršto. Todėl galime paskambinti labai daug kartų iš karto, negaišdami laiko vesdami po vieną skaičiuką. Superefektyvumas, ar ne? Okay, o kaip gi atsirinkti, kam skambinti? Juk neskambinsi visiems iš eilės, neverta, taip? Būtent todėl naudojame tavo, kaip kliento, pateiktus sąrašus. Jie mums parodo kam galime būti idomūs, o mes juos atakuojame savo šaltų skambučių skills’ais. Kas įvyksta? Daugybė pardavimų, štai kas. Trumpai tariant, tu pasakai ką medžioti, o mes susirenkame visus ginklus ir geriausius savo medžiotojus. Ir tau atnešame rezultatą. Tau belieka tik tinkamai pristatyti savo paslaugas suorganizuotų susitikimų metu.

Kuo klientų, partnerių paieška naudinga tau?

Turėdami potencialių klientų sąrašiuką prieš akis mes įjungiame šaltų skambučių telefonu turborėžimą ir kiekvienam iš nurodytų klientų pristatome tavo paslaugas greitai, konkrečiai ir įtikinamai. Kitaip tariant, pristatome tave kaip paslaugą, dėl kurios pradės suktis jų pelno skaičiukai, ir pakviečiame į susitikimą.

Galime atrinkti potencialius klientus ir pagal tam tikrus tavo nurodytus kriterijus pritraukti juos. Tai vyksta mums į savo pokalbių scenarijus atitinkamai įtraukiant filtruojančius klausimus.

Kokių rezultatų gali tikėtis?

Rezultatai pirmiausia priklauso nuo tavo produkto rinkos, paties produkto, konkurencijos ir panašiai, bet pateiksiu tau paprastą matematiką:

Sakykime, mūsų turbochuliganai padaro 20 skambučių, kuriais susisiekia su sprendimus priimančiais žmonėmis. Na, aš jau nekalbu apie daugybę pokalbių su tarpininkais, administratoriais, sekretorėmis ir kitais žmonėmis, kurie dažniausiai tampa nemenka užduotimi, norint pasiekti mūsų tikslinius asmenis, kurie mums ir duoda daugiausia naudą.

Taigi vidutiniškai iš tų 20 vertingų skambučių galima tikėtis 5 laimingų, o iš jų – susitikimo su verslo klientais. O iš tų penkių susitikimų – vieno pardavimo. Sakyčiau, not bad, ar ne? Na, o dabar padauginkime skambučių skaičių iš daugiau nei vieno chuligano, pasiskaičiuok pats. Kad ir kaip ten būtų, manau, rezultatai visai viliojantys. Gaunasi logistika – klientas „atkeliauja“ prie tavo durų. Tau nereikia pajudinti nė piršto, tik stebėti žaibiškai krentančius susitikimus į tavo kalendorių.

Paskambinkite ir pakalbėkime