Šalti skambučiai vs el.paštas

Šalti skambučiai:

Kas yra šaltas skambutis? Tai yra toks skambutis, kai yra skambinama klientui, kuris visiškai nieko nežino nei apie tave, nei apie tavo siūlomą paslaugą. O tu nė neįsivaizduoji ar jį domins tai, ką pasakysi.

Na ir kuo gi jie tokie svarbūs?

Šaltas skambutis arba cold calling yra greičiausias būdas ieškoti potencialių klientų. Skambučio metu dažniausiai labai greitai pristatoma paslauga ir iš pašnekovo atsakymo nusprendžiama, ar jį domina paslauga, ar ne. Šiuo būdu galima itin efektyviai prafiltruoti didžiulius klientų sąrašus ir iš jų atsirinkti svarbiausius klientus, su kuriais – daugiausia galimybių bendradarbiauti.

Pagrindiniai paslaugos privalumai

Greita

Tai yra greičiausias būdas pasiekti klientą ir gauti grįžtamąjį ryšį. Gyvas pokalbis visada būna spontaniškas ir nesurežisuotas. Klientas negali susiplanuoti, ką sakys, todėl yra pasiekiamas ypač natūralus bendravimas, vedamas emocijos ir tarpusavio kontakto. Tikri pardavimo profesionalai gali iš karto, remdamiesi kliento tonu, emocija,kalbėjimo maniera, daryti atitinkamas išvadas ir įžvalgas. Gali sužinoti daugybę informacijos: ar klientas yra sudomintas, ar jam visiškai nerūpi, galbūt viena pasakyta frazė ar tema klientą “užkabino” labiau. Šios detalės – lyg įspėjamieji ženklai, kurie leidžia įvertinti ,ar klientas IN, ar geriau jį išvis palikt ramybėje. Šie ir kiti įgūdžiai yra neatsiejami nuo tikrų pardavimo chuliganų arsenalo. Taip pat po kiekvieno skambučio gali išsigryninti pokalbio taktikas arba savo produkto sąvybes, kurios buvo veiksmingiausios ir taip pasiekti dardidesnį efektyvumą ir geresnį rezultatą jau kito skambučio metu.

Neša emociją

Šis būdas, skirtingai nei el. paštas, neša emociją, kas yra ypač vertinga sąvybė, kai kalbame apie žmogišką bendravimą, tarpusavio supratimą ir pasitikėjimą įmone. Skambutis – vienintelis būdas, leidžiantis gyvai kontaktuoti su prekės ženklu. Vadybininkas skambučio metu tampa įmonės veidu, reprezentuojančiu įmonę kaip gyvą žmogišką organizmą, todėl ypač svarbu, kad būtų nešama teigiama emocija ir būtų jomis keičiamasi tarpusavyje.

Lengva pasiekti tikslą

Ne paslaptis, kad norint gauti svarbiausio įmonę reprezentuojančio žmogaus kontaktus, neretai tenka turėti kontaktą su įvairiomis tarpinėmis įmonės grandimis, kurios po truputį veda galutinio tikslo link. Skambučiai leidžia tai padaryti ypač greitai, nes bendraujame gyvai ir galime greitai užsitarnauti tarpininkų pasitikėjimą.

Kuom skambučiai telefonu geriau nei el.paštas?

El.paštu gavus neigiamą atsakymą, labai sunku gauti kokį nors paaiškinimą, dėl ko taip įvyko. Nevykstant gyvam pokalbiui, pokalbiopusės nėra įpareigotos pateikti atsakymą iškart, todėl jis  atidedamas arba , kitaip tariant, kadangi nereikia čia ir dabar, tai ir nėra jokio spaudimo atrašyti išvis.

Reikalauja didelių rašymo įgūdžių. Norint parašyti veiksmingą šaltą el. laišką, reikalingi puikūs rašymo ir žodžio valdymo įgūdžiai, nes daugiausia  dėmesio yra skiriama tekstui. Jeigu tekstas parašytas neįdomiai ir neįtraukiančiai, jis nebus perskaitytas arba bus perskaitytas paviršutiniškai, neįsigilinant į detales. Tokiu atveju laiškas bus bereikšmis.

Reikia ilgai laukti atsakymo. Galimybė atidėti atsakymą į laišką neretai būna priežastis, dėl ko į laiškus potencialūs klientai atsako
pavėluotai. Taip pat dėl didelio nuolatinio el. laiškų srauto laiškai gali tapti nepastebėti.

Kai kurie laiškai automatiškai nueina į brukalą. Automatinės laiškų skirstymo sistemos neretai šaltus laiškus perskaito kaip brukalą, todėl nerodo jų bendroje pašto dėžutėje. Mažai kas tikrina šį aplanką, todėl tie laiškai neretai būna net nepastebėti.

Gali ignoruoti laiškus. Jei gaunama daug laiškų, dažniausiai jie yra greit peržiūrimi siekiant identifikuoti svarbiausius. Neretas klientas,pamatęs dar vieną reklaminį laišką, jį ignoruoja, dėl to neperskaito siųsto pasiūlymo. Kas išeina? Laiško efektyvumas tampa lygus apskritam nuliui.

Turi klausimų? Užsuk, pakalbėsime. Mes esame įsikūrę: Žemaitės g. 21-101, Vilnius.