Kiekviename versle pasitaiko nedorų skolininkų, kurie atsisako grąžinti skolą. Mes padėsime ją išieškoti profesionaliai ir efektyviai, skambinant kiekvienam skolininkui ir tariantis su juo dėl skolos apmokėjimo bei atsiskaitymo terminų. O jums liks tik stebėti patį skolos grąžinimo procesą.

Kaip tai vyksta?

Pirmiausia, išanalizuojame skolininką, bandome surasti „kabliukų“, kurie mums padėtų geriau su juo sutarti ir pasiekti geriausią rezultatą. Juk pagrindinis tikslas – surasti su klientu bendrą kalbą, įgauti jo pasitikėjimą. Skolininko akyse norime pasirodyti lyg „draugas“, kuris geranoriškai pataria išvengti potencialių artėjančių finansinių problemų.

Tada sukuriame pokalbio scenarijų. Tai darome atsižvelgdami į daugybę veiksnių: ar jis yra verslo, ar privatus klientas, kokia yra jo mokėjimų istorija, koks vėlavimo terminas. Šie dalykai padeda sukurti tinkamą pokalbio scenarijų, skatinantį greitą ir efektyvų rezultatą.

Skambučio metu nuolat sekami kliento komentarai. Kiekvienas iš jų yra pasižymimas. Jeigu tenka su klientu kalbėti ne vieną kartą, šie komentarai tampa papildomais argumentais matant, kad skolininkas pokalbio metu bando kažką nuslėpti arba pateikia neteisingus faktus.

Su kiekvienu skolininku sutariame dėl skolos apmokėjimo ir atsiskaitymo terminų, vėliau nuosekliai sekame visą skolos grąžinimo procesą. Jei reikia, su klientu susisiekiame dar kartą.

Nors esame chuliganai, dirbame profesionaliai ir chuliganiškų taktikų nenaudojame. Skolas išieškome su skolininku bendraudami operatyviai ir sistemingai.

60% procentų skolininkų skolas susimoka per pirmus du kontaktus.

Skolų valdymo centras