Pardavimo vizitų organizavimas
Jei tavo įmonė yra verslas, orientuotas į plėtrą, naujų klientų privalai ieškoti nuolat. Pirmas šio proceso etapas – potencialių klientų atrinkimas, kontaktavimas ir susitikimų suderinimas. Viskas atrodo paprasta, bet iš tiesų tai reikalauja daugybės laiko, didžiulių darbuotojų resursų ir, svarbiausia, atidirbtų įgūdžių. Norint pasiekti gerų rezultatų, būtina šiam darbui skirti tik visiškus savo srities profesionalus, galinčius ir sugebančius sudominti klientą, tinkamai pristatyti paslaugą ar pasiūlymą. Jau nė nekalbant apie nuolatinį ir sistemingą skambinimą, kontaktavimą su klientu ir nuolatinį ryšio palaikymą. Tai atsakingas darbas, kurį geriausia patikėti tik visiškiems pardavimo chuliganams.
Kaip mes galime padėti tau? Nepriklausomai nuo to, ar tavo įmonė yra mažas verslas, ar milžiniška korporacija, suderinsime ir suorganizuosime tau naudingus verslo vizitus. Papasakok mums, kiek vizitų per mėnesį norėtum suorganizuoti, tuomet kartu aptarsime tavo tikslinę klientų auditoriją, sukirsime rankomis ir voilà – pardavimo vizitų organizavimas jau įvykdytas. Mes parengsime aiškų, efektyvų ir neužknisantį pokalbių planą, paleisime savo ištreniruotus chuliganus į darbą ir tau beliks stebėti, kaip į kalendorių krenta susitikimai. Paprasta!
Gerai, o kaip tai vyksta?
Surenkame reikalingą informaciją. Užsakovo prašome aktualių klientų duomenų bazės, vardinės el. pašto paskyros, vieno puslapio PDF formato prisistatymo potencialiems klientams bei grafiko susitikimams organizuoti.
Apmokome agentus. Pagal patvirtintą pokalbio scenarijų atliekame pokalbių simuliacijas, sutartu laiku mūsų agentas atlieka testinį skambutį užsakovui.
Organizuojame susitikimus. Susisiekiame su potencialaus kliento atstovu, užsakovo vardu pristatome paslaugas ir sutariame susitikimą.
Perduodame susitikimų detales. Užsakovui perduodame suorganizuoto susitikimo detales el. paštu. Šią informaciją el. paštu išsiunčiame ir potencialiam klientui.
Atliekame kontrolinius skambučius. Likus 1-2 darbo dienoms iki susitikimo, atliekame kontrolinį skambutį, kurio metu pasitiksliname, ar klientas susitikime dalyvaus. Jeigu būtina, perkeliame susitikimą į kitą datą ir apie tai informuojame užsakovą.
Pateikiame ataskaitas. Kiekvieną savaitę rengiame ir pateikiame ataskaitą su skambučių statistika, komentarais ir kita reikalinga informacija. Mėnesio pabaigoje pateikiame viso mėnesio ataskaitą, susitikimų detalizaciją, sąmatą ir sąskaitą.
Viso projekto metu:
- Duomenų bazėje žymime skambučių statusus, rezultatus, komentarus ir datas.
- Įrašome visus pokalbius su klientais ir, esant poreikiui, juos galime pateikti užsakovui.
- Atliekame periodinius agentų mokymus, vertiname pokalbius.
- Diskutuojame su užsakovu, ką galime padaryti, kad pasiektume geriausią rezultatą.
Kas man iš to?
Pirmiausia, tau tai labai apsimoka
Tau nereikia samdyti atskiros komandos, kuri būtų atsakinga už vizitų organizavimą. Gali pamiršti apie darbuotojų atranką, jų mokymų organizavimą, darbo kokybės priežiūrą bei nuolatinį motyvacijos kėlimą. Be to, tau nereikės ir papildomų telefonijos sistemų, kurios yra būtinos norint sekti skambučius, jų pasiskirstymą bei visą pardavimo vizitų organizavimo procesų eigą. Mes tuo pasirūpinsime, o tau beliks atsipalaiduoti ir stebėti, kaip į kalendorių pradės kristi suorganizuoti susitikimai.
Tereikia pajudinti vos vieną pirštą
Visus darbus, reikalingus suorganizuoti verslo susitikimą, gali palikti mums. Tau tereikia pateikti potencialių klientų duomenų bazę, trumpą savo įmonės pristatymą ir grafiką, į kurį galima įrašyti susitikimus, o mes padarysime visa kita: apmokysime savo chuliganus, pristatysime tavo verslą klientui, suorganizuosime pardavimo vizitus, informuosime tave apie susitikimo detales ir pateiksime tau ataskaitas bei analizes, o esant reikalui, ir skambučių įrašus.
Visuomet aukščiausia kokybė
Mūsų skambučių centre dirba tik aukščiausios prabos chuliganai, kurie yra atsidavę savo darbui 24/7 ir turi neįkainojamos patirties rinkodaros bei pardavimo srityje. Kiekvienam iš jų yra keliami labai aukšti standartai, todėl galime užtikrinti, kad jų įgūdžiai išliks aštrūs susiduriant su bet kurio tipo klientu. Kiekvienas jų pokalbis ir skambutis yra analizuojamas ir jiems pateikiamos vertingos pastabos, dėl kurių kiekvienas tolesnis kontaktas su klientu visada bus tik aukščiausios kokybės.
Raktas į sėkmę – pasiruošimas
Prieš kiekvieną verslo susitikimų organizavimo procesą agentams yra vedami specialūs mokymai, kurių metu yra supažindinama su užsakovo įmone, jos specifika bei produktu ar paslauga. Tada kartu su užsakovu yra suderinamas specifinis pokalbio scenarijus. Vėliau su savo įgudusiais chuliganais vykdome pokalbių simuliacijas, kurių metu duodame jiems pastabų bei patarimų, kaip geriausiai ir efektyviausiai „užkabinti“ klientą. Sutartu laiku yra vykdomas finalinis bandomasis skambutis su pačiu užsakovu. Užsakovui patvirtinus, kad agentas yra pasiruošęs veikti, išleidžiame jį į kovos lauką vykdyti skambučių ir organizuoti pardavimo vizitų.
Nuolatinis projekto valdymas
Paleidus chuliganą į kovos lauką, privaloma stebėti rezultatus. Todėl, prasidėjus projektui, duomenų bazėje nuolat žymimas skambučių statusas, datos, komentarai. Taip pat yra stebimi rezultatai, projekto eigos statusas ir t.t. Tam, kad chuliganai visada būtų maksimaliai motyvuoti ir degtų energija, vykdomi papildomi periodiniai mokymai. Negana to, su užsakovu visada diskutuojame, ką galime daryti, kad būtų pasiektas pats geriausias rezultatas ir suorganizuotas maksimalus pardavimo vizitų skaičius.
Savo darbą dirbantys profesionalai
Pardavėjai turėtų parduoti, o vizitų organizatoriai – organizuoti. Todėl šį darbą patikime ištreniruotiems chuliganams, kurie profesionaliai atlieka jiems pavestas užduotis ir dėl savo įgūdžių dėka yra pasiruošę papildyti jūsų kalendorių suorganizuotais verslo susitikimais. Be to, reikia nepamiršti, kad nors šalti skambučiai įmonei gali būti net labai naudingi, jų atlikimas neretai vargina ir erzina, todėl šį darbą bus malonu patikėti vienam iš mūsų motyvuotų chuliganų.
Kokių rezultatų gali tikėtis?
Rezultatai, visų pirma, priklauso nuo pačio produkto, tada nuo rinkos, kurioje yra tas produktas, tada nuo egzistuojančios konkurencijos… Žodžiu, faktorių daug, bet pateikiant paprastą matematiką:
Sakykime, kad mūsų turbochuliganai atlieka 20 skambučių su sprendimus priimančiais žmonėmis, neminint daugybės prieš tai buvusių pokalbių su tarpininkais, administratoriais, sekretorėmis ir kitais žmonėmis, kurie dažnai tampa nemenka užduotimi, kad būtų pasiekti tiksliniai asmenys, duodantys daugiausia naudos.
Vėliau, iš tų 20 vertingų skambučių, galima tikėtis vidutiniškai 3 laimingųjų, iš kurių būtų galima tikėtis susitikimo. Sakytume, neblogai? Dabar dar padauginkime skambučių skaičių iš visų mūsų chuliganų – rezultatus nesunku pasiskaičiuoti patiems. Jie tikrai vilioja, ypač atsižvelgiant į tai, kad patikėjus visą darbą mums, viskas, ką tau reikia padaryti, – yra stebėti kylantį suorganizuotų pardavimo vizitų skaičių ir į kalendorių žaibišku greičiu krentančius susitikimus.